My cottage garden MUST HAVES ~ Moje MUST HAVES do vidieckej záhrady

{this post contains adlinks}

It`s time to start planning what flowers you want to plant in the upcoming season. You guys have been asking me what are my MUST HAVES when it comes to cottage garden... so here are some of my favourites you can plant from seeds... Since I live in Slovakia I`m linking the flowers to shops based here. I`m sure you can find some in your country as well ♥

Have a lovely week!
xoxo, Alexandra

~

Je čas začať plánovať, ktoré kvety budú súčasťou záhrady v najbližšej sezóne. Pýtate sa ma, aké sú moje MUST HAVES pokiaľ ide o vidiecku záhradu... takže tu je niekoľko mojich obľúbencov, ktoré si môžete vypestovať zo semienka... Najlepšie na tom je, že ide iba o niekoľko eurový nákup, ktorý vás bude tešiť dlhé mesiace. Sama som natrafila na niekoľko zaujímavých odrôd, ktoré u mňa tento rok nesmú chýbať ♥

Majte krásny týždeň!
xoxo, Alexandra


Hrachor popínavý kráľovský biely
TU

Hrachor voňavý kráľovský lososovo biely
TU

Hrachor vonný Bijou zmes farieb
TU

Hrachor voňavý ružový
TU

Hrachor popínavý kráľovský modrý
TU



Nezábudka

 Photo via Pinterest

Topoľovka ružová Chaters

Topoľovka ružová Sawyers


Krasuľka biela
TU

Krasuľka zmes farieb
TU


Slez/slezovec zmes farieb
TU


Lupina rôzne druhy


Orlíček rôzne druhy

Photo via Pinterest


Náprstník zmes farieb

~

I also buy many seeds in a local supermarket... If you are looking for more inspiration feel free to visit my "cottage garden" board on Pinterest HERE
~
Veľa semienok kupujem v tomto období aj v Lidl... A ak by ste sa chceli inšpirovať ešte viac, navštívte moju nástenku "cottage garden" na Pintereste TU


------------------------------------------

Linking with:



Žiadne komentáre

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...