Goodbye 2017 {four seasons in pictures - home and family}


Hello friends! The end of the year always has the potential to leave me feeling a little sad. Another year is over and new goals should be set. Before that here on the blog it`s a perfect place and time to look back upon 2017 and take a stock of what a year it has been. And 2017 was a year to remember for sure! That`s the reason I decided to do two separated posts - one about our home and family and the other one about our garden (there is so much to show you!).
Come, let`s take a look at our year 2017...
~
Ahojte priatelia! Koniec roka v sebe vždy nesie kúsok smútku. Ďalší rok máme za sebou, nové ciele pred sebou. Ešte skôr sa však chcem pozrieť na rok 2017. Môžem vám povedať, že uplynulý rok bol jeden z tých, ktoré si chcete a určite aj budete pamätať. Aj to je dôvod, prečo som sa rozhodla urobiť dva oddelené príspevky - jeden o bývaní a rodine a druhý o záhrade (je toho strašne veľa, čo vám chcem ukázať!).
Tak sa poďte so mnou pozrieť, aký bol rok 2017...


WINTER ~ ZIMA


We had cold weather all the time with a lot of snow (HERE) and I really felt like little Daniel - sleeping all the time. We celbrated Nini`s birthday in March. I`m really glad I always have time to plan it. I also started to "work" harder on my Instagram account HERE.
~
Minulý rok sme mali strašne dlho a veľmi studené počasie. Dokonca aj s kopou snehu takmer celý čas (TU). Ja som sa cítila, ako malý Danielko - spiaca po celý čas. V marci oslavujeme Ninkine narodeniny. V tomto období mávam kopec času a som rada, že ich môžem dostatočne naplánovať. V tomto období som začala "makať" na svojom Instagrame TU





My photos have been published by Lodger and Bella Rose (a local online shop).
~
Danielkove fotky zdieľali značky ako Lodger a Ninku pre zmenu Bella Rose.




I painted our interior doors white - in late winter still brown...
~
Interiérové dvere som natrela na bielo - tu sú ešte hnedé...





SPRING ~ JAR


And then there was spring with all the mixture of flowers from the garden! How beautiful they are, aren`t they? Spring also brought some fun colaborations for example with Vichy and Gugenio.sk. The most important was with 50Arches. I had the pleasure to photograph my talented friend Adriana (I may bring you the whole article about it soon)...
An important milestone - I switched from APS-C camera to a mirrorless camera Olympus PEN-F. So far very impressed  and in love...
~
A zrazu prišla jar s nádhernou paletou kvetov zo záhrady! No nie sú nádherné? Jar tiež priniesla niekoľko zaujímavých spoluprác, napríklad s Vichy a Gugenio.sk. Najdôležitejšou bola práca s 50Arches. Mala som to potešenie nafotiť moju talentovanú kamarátku Adrianu (možno vám o tom napíšem celý článok čoskoro)...
Dôležitým míľnikom bol môj prechod z APS-C fotoaparátu na bezzrkadlovku Olympus PEN-F. Doteraz som veľmi nadšená a môžem povedať aj zamilovaná :-)




The very first photo with new camera - no photoshop (100% jpeg) ♥
~
Úplne prvá fotka s novým foťákom - žiadne úpravy, 100%ný jpeg ♥












SUMMER ~ LETO


Summer - my favourite ♥ Let me just name: Nini`s last day of kindergarden, crawling Daniel, Daniel learning to walk, new farmhouse table (have to write about it too :-) ), walks through our village and collecting mushrooms in the woods, preserving, baking, celebrating Daniel`s first birthday, having kitties and a ton of roses, hydrangeas, sweat peas and other beautiful flowers from the garden ♥♥♥ And I almost forgot to mention my first article in Marianne Bydlení!
Oh, how I miss summer...
~
Leto - môj obľúbenec ♥ Iba vymenujem: Ninkin posledný deň v škôlke, lezúci a chodiaci Danielko, nový "farmhouse" stôl na terase (tiež o ňom musím napísať :-) ), prechádzky dedinou a lesom, zbieranie húb a zaváranie, pečenie, oslava prvých narodenín malého Danielka, malé mačiatka a spústa ruží, hortenzií, hrachoru a ostatných krásnych kvetov z našej záhrady ♥♥♥ A takmer som zabudla na prvý článok v Marianne Bydlení!
Ako mi len leto chýba...





















FALL (EARLY WINTER) ~ JESEŇ (A SKORÁ ZIMA)



Ninka started her first year at school. I had another article in Marianne Bydlení and another colaborations with great brands ♥ We bake and I painted with Miss Mustard Seed`s Milk Paint, celebrated birthday... And then it was Christmas and the end of the year ♥
~
Ninka začala chodiť do školy (stále tomu nemôžem uveriť). Mala som ďalší článok v Marianne Bydlení a ďalšie skvelé spolupráce s úžasnými značkami. Piekli sme a natierala som farbou Miss Mustard Seed`s Milk Paint, oslavovala som narodeniny... A zrazu boli Vianoce a koniec roka ♥















Thank you so much for beeing part of my story. For all your time, visits, comments and love you gave me during the year. It`s so much worth with you all ♥
Alexandra
~
Ďakujem vám z celého srdca, že ste súčasťou môjho príbehu. Za všetok čas, návštevy, komentáre a láskú ktorú ste mi dali počas uplynulého roku. Všetko to dáva väčší zmysel s vami ♥
Alexandra


4 komentáre

  1. Alexandra postíhala si toho neúrekom a ja k Tebe strašne rada chodím na virtuálnu návštevu. Teším sa na Tvoje krásne a profesionálne fotky. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  2. To je krásny a inšpiratívny príspevok, Saška ❤ Som veľmi rada, že sa ti tak darí, určite si to zaslúžiš a prajem ti ešte veľa úspechov, doma i na blogu a verím, že ťa čaká ešte mnoho príjemných vecí a aj takto o rok nám porozprávaš, čo všetko si postíhala 😘

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...