Summer giveaway

Ahojte, už je to nejaký čas odkedy som naposledy prispela na blog. Je to skrátka časovo oveľa náročnejšie ako návšteva Facebooku alebo Instagramu... Tam ma totiž môžete nájsť takmer denne... Týmto vám chcem poďakovať za podporu a krásne komenty, ktoré vždy veľmi potešia...

A tu je moja letná giveaway!!!

Hi, it has been a while since I have posted. It is much more time-consuming than a visit on Facebook or Instagram... You can find me there almost daily... I want to thank you this way -  for your support and so many beautiful comments which give so much joy into my life...

And here is my summer giveaway!!!


Rozhlodla som sa, že urobím tri balíčky darčekov a je len na vás, ktorý si vyberiete.

I decided to make three gift packs and it is only up to you which one you choose.


Prvý balíček obsahuje: starožitné ľanové vrece s modrým pásikom, malú vintage fľašku a francúzske levanduľové mydlo.

The first package contains: an antique grain sack with a blue stripe, a small vintage bottle and a french lavender soap.




Druhý balíček obsahuje: väčšiu ľanovú utierku s červeným pásikom a francúzske mydlo.

The second package contains: a bigger linen towel with a red stripe a and a french soap.




Tretí balíček obsahuje dve francúzske mydlá.

The third package contains two french soaps.


Pravidlá sú úplne jednoduché:

- balíčky posielam do celého sveta
- stačí mi napísať koment k tomuto príspevku a uviesť, o ktorý balíček máte záujem
- zúčastniť sa môžu tak blogerky ako aj neblogerky :-) V prípade, že nemáte blog, prosím uveďte na seba kontakt
- zdieľať giveway buď na blogu, Facebooku, Instagrame alebo Pintereste.

Giveaway končí 31. júla o polnoci.

Here are the rules of the giveaway:

- giveaway is open worldwide
- leave a comment on this post and write which package you have chosen
- participation is open to blogger and also non blogger :-) Just leave a contact
- post the giveaway either on blog, Facebook, Instagram or Pinterest.

The giveaway ends on July 31st at midnight.





Prajem vám veľa šťastia v giveaway!

Wish you good luck in the giveaway!

Alexandra

36 komentárov

  1. I would love to have something like this so lovely to display in my home.. Have a wonderful day, Tina

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Thank you, have a great day too! Which package would you like to join? A.

      Odstrániť
  2. ...zase krásne fotky Saška...sledujem, že rozvíjaš svoju fotografickú kariéru a ide ti to :-) DzMS

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Saška, ani mi nehovor, presne viem o čom píšeš. Tiež to u mňa na blogu zíva letnou prázdnotou, jednoducho nie je čas. Som stále v jednom kole :)) Ale sledujem po troškách čo kto pridá nové, tuším som na teba narazila aj na FB s fotostránkou, ak sa nemýlim :), držím palce, lebo tvoje fotky sú čarovné :)

    Ďakujem za možnosť zapojiť sa do tvojej letnej rozdávačky, ceny sú viac než lákavé. Moje srdce už dávno láka ľanové vecičky a s modrým pásikom je moja krvná skupina, takže ak sa sťastena usmeje na mňa, vybrala by som si prvý balíček.

    Prajem ti krásne prázdninové leto :) Pá Renata

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kam na to úžasné plátno na Slovensku všichni chodíte??? Samé poklady!!! Nádherná giveaway <3
    Dilema který balíček vybrat :-O Oba jsou nádherné!! A protože u té krásy nejsem schopná se rozhodnout, tak rozhodla vintage lahvička :-) Dám si ji na stůl s levandulovým kvítkem na modrobílou prostírku <3 Tedy jestli se na mě štěstí usměje ;-)
    Sdílím na blogu ... ale radši bych tu nádhernou giveaway utajila aby se šance zvýšily :-D
    Mávám z Provence!
    Anýzovka
    anyzovka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. úžasná ponuka.....úplne rovnaké vrece mám ako obrus na stole, červené uteráčiky si si brala Ty odo mňa, tak čo mám robiť?
    v tejto chvíli, aj keď sa mi všetko veľmi páči, Ti iba urobím odkaz na blogu...
    ja sa zapojím až keď sa usadím na novom mieste....
    jana

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Paaani tak tu nemôžem chýbať :)) moc pekne výhry ... ale najviac sa mi páči ta tretia s mydielkami :)) pa Zuzana

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Saško, to je nádherná giveaway. Nejvíc se mi líbí první balíček. Krásné levandulové léto :-) Pavla

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nadherny prispevok ako vzdy! A tie krasne french doplnky nemozu nechat nikoho chladnym:-) vsetky su uzastne,ale ten druhy balicek to u mna jednoznacne vedie :-) prajem krasne dni:-) eva,mon_cottage

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Zdravím ťa Saška! S radosťou sa zapájam do tvojej Giveaway, pretože je neodolateľná. Darčeky sú všetky prekrásne, neviem si vybrať a tak to nechávam na osud- ak budem mať to šťastíčko, tak darček, ktorý vystane, mi určite urobí radosť.
    m.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Váš styl je mi blízký. Miluji len a konopí, polní kvítí, staré odrůdy růží a ovoce, vodu ze studánky, přirozené vůně, zdi bělené vápnem, dlouho používané věci, na které se otiskly lidské ruce...
    Ať se vám daří.

    OdpovedaťOdstrániť
  11. I would love to win the first prize; the antique grain sack with a blue stripe, a small vintage bottle and a french lavender soap! :) thank you for the chance
    anger_family @yahoo dot com

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj Sasi, drzim palce v nasom novom zivotnom style, nech sa nam dari a nech nas to bavi :-) mas nadherny blog, uzasne fotky, vsetko super zorganizovane...dokonale ;-) neviem sa vynadivat... a uplne super ponuka.. ja si vyberam balicek s vrecom s modrymi pasikmi :-) prekvapena?? asi nie :-) pa, Ada

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Sašenko,moc zdravím...nádherná GA ...všechny balíčky jsou úžasné...ale pro mě nej je asi ta druhá ,-) ...Každému přeji hodně štěstí při losování...
    Měj se krásně papa Klára
    PS:klara.zatlik@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Loving your blog and your pictures are both beautiful and inspiring! Would love to win the first package :)
    ciao.ania@gmail.com
    p.s. Posting the giveaway on Instagram

    Ania

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Saši , je mi divné, že jsem na tvůj ,,krásný,, blog ještě nenarazila ... a ke všemu máš ještě soutěž!!! tak se s radostí zapojuji ... a jestli budu mít štěstíčko , nechám se překvapit, obě výhry jsou nádherné ♥ děkuji

    OdpovedaťOdstrániť
  16. What a beautiful blog and lovely giveaway! I love the grainsack with the red stripes. Your pictures are absolutely stunning! Ellaclaireblog@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Oh I am in love with your IG feed! I'd love to win the blue towel and bottle set!!

    OdpovedaťOdstrániť
  18. What a lovely giveaway...so happy to have found your Instagram feed. I would choose the package with the blue striped grain sack.
    Christy
    Barisone@sbcglobal.net

    OdpovedaťOdstrániť
  19. Oh, what beautiful pictures! I love the red grainsack! I am adding you to my instagram and will post your giveaway. Thanks!:)
    orr20004@msn.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. Alexandra, what a nice blog you have...the pictures are beautiful. I shared on FB and am now following on Instagram. If I were lucky to win your generous giveaway, I'd select the one in red. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Ahoj Saši, tvoje fotky sú proste úžasné, ako z iného sveta...ked ich pozerám tak si pripadám ako Alica v krajine zázrakov, nádhera. Z obyčajných vecí vieš na svojich fotkách urobiť úžasné a nádherné veci a čudujem sa, že ešte nefotíš pre nejaké časopisy o bývaní. Tvoja Giveaway je lákavá, tešila by som sa zo všetkého, ale nebude mi vadiť ked nevyhrám nič, stačí mi, že môžem navštevovať tvoj blog a sledovať tie krááááásne fotografie...maj sa krásne Danao69 z MS

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Found you on IG. What a lovely feed you have. Love package #1 with the bottle. Beautiful giveaway.

    ~Shanon

    OdpovedaťOdstrániť
  23. Saška, dávno som u Teba nebola, ale je tu samá nádhera. Robíš nádherné fotky, čo mne vždy oko pohľadí a ceny sú viac ako lákavé. Ani neviem, ktorý balíček by som si vybrala. Páčil by sa mi každý jeden z nich. Keďže Tvoje pravidlá vravia, že si máme vybrať tak balíček číslo 1 by sa mi veľmi páčil. Želám krásne leto. Prvý obrázok zdieľam u mňa na blogu v pravej lište hore. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  24. I also saw your beautiful photo on IG, became your 100th follower! Would love the first or second giveaway most! Would be happy to help with shipping to US, thank you for the opportunity to win! Oh, I'm a non blogger, but read loads of them and am on IG as @aTreasureInStore

    OdpovedaťOdstrániť
  25. I would be happy with any of these, but I think the 1st one is my favorite! I'll post these pics on my pinterest :)
    Susan

    OdpovedaťOdstrániť
  26. Hoci nemám vlastný blog som jedná z Vás rada tvorím a Vaše darčeky sú veľmi lákavé a tak som sa rozhodla zapojiť.Zdieľam na facebooku.A páčil by sa mi balíček číslo 1.Kontakt na mňa je susana_sunn@hotmail.com Ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  27. Saší, ja mám zálusk na jednotku a dvojku...hlavne nech je ľan, ale určite by potešila aj trojka....len nech niečo vyhrám.
    Pá Jana

    OdpovedaťOdstrániť
  28. Neskutočne nádherné fotky !! Všetky balíčky sú krásne ale najviac by ma potešil ten tretí :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej (podobne francúzskej :) ) GIVEAWAY :)
    www.nikoletavujisicova.com
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  29. Ahoj Saško,
    máte kouzelný blog! A protož kde je levandulka, nesmím chybět ani já :) Líbí se mi ta třetí varianta :)
    Sdílím na blogu. Krásné léto, Tereez

    OdpovedaťOdstrániť
  30. :) pozdravujem z predmestia.Saši,vďaka za krásnu voňavú súťaž.velice rada skúsim šťastie a už teraz som v napätí.všetky tri ceny sú lákavé,no mne padol do oka balíček č.1.ako písala Renatka vyššie,som na tom s časom rovnako...teda nestíham.jedným okom sledujem čo sa kde deje,ale asi to tak má byť.súťaž zdielam na mojich fb stránkach a dám ju aj na blog.všetkým nám súťažiacim prajem sťastie a Tebe Saška všetko len to naj.papa,jazmínna

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Moc hezké stránky! Nebloguji, ale sdílím na FB. Všechny balíčky jsou skvělé, ale č.1 je super, už kvůli té staré lahvičce, ty mám moc ráda. Před sebou mám vidinu dovolenkového týdne ve Francii a už se moc těším!
    Eva
    eopltova@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  32. Dobrý deň Saška,
    máte krásny blog :-) nech sa darí aj naďalej...
    Darčeky sú krásne, ťažko vybrať...(ale keďže treba, tak 1)
    Veronika
    vcamborova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  33. ahoj .. snáď sa mi už podarí zapojiť sa do GA (cez mobil sa mi akosi nedarí :( )
    výhry máš ľákavé a ťažko sa medzi nimi rozhodnúť, ale, u mňa vyhrala prvá - s vintage flaštičkou .. pretože ju nikde neviem zohnať ..
    mail: drobnostky@centrum.sk
    súťaž zdieľam na mojej FB stránke.. Roni

    OdpovedaťOdstrániť
  34. Wow, what an amazing give-away ! I would prefer the first one, but I know I am never lucky at such things !
    My e.mail addresse is : hulyasmail2013@gmail.com
    With my very warm ☀️☀️☀️wishes from Turkey
    Hülya Ögüt

    OdpovedaťOdstrániť
  35. Waw, Saško, nádherný blog plný krásných fotografií, nechápu, že mi až do teď unikal ..... úžasně jsem se pokochala ...Marki

    PS: Pokud to ještě půjde i já bych se ráda zapojila do tvé GA ..... výhry jsou překrásné .... těžko se vybírá ..... nejvíc se mi asi líbí ta druhá ....utěrku a mýdélko.

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...