Vitaj jar! / Welcome spring!

Nevedela som sa ťa dočkať... Vitaj!

Prajem vám veľa slnečných dní... 

Alexandra


I could not wait you to come... Welcome!

I wish you so many sunny days...

Alexandra






Levanduľové vankúšiky - mám rada ich nedokonalosť a rustikálnosť...

Lavender pillows - I like the imperfection and the rustic look...

4 komentáre

  1. jeeej, krásne .. práve ma napadlo, že niekedy som taký pásik objednávala !
    super, ďakujem .. aj za krásne prianie Jari prostredníctvom krásnych fotiek ..
    takže, už nám ostáva si ju užívať plným dúškami :)
    veľa zdaru pri plánoch. V

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem vicky :-) stuhu som kupovala minuly mesiac na bellarose... 5m je uz fuc :-) alexandra

      Odstrániť
  2. Nádhera! Milujem tvoje fotky, mám sa teda ešte čo učiť :-) Máš neskutočný cit pre kompozíciu a detail. Prajem krásne jarné dni!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty polštářky jsou překrásné-přesně jak u Fifi,nemůžu se vynadívat !!!!!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...