Ľanové vrece / Linen bag

Ahojte, niekoľko mesiacov som márne na internete hľadala ľanové látky s červeným pruhom. Ak som aj našla, ineď sa rozpredali, alebo boli neskutočne drahé (tie zo zahraničia). Riešenie som mala celý čas pod nosom. Už som vám spomínala starožitnosti Aragorn, kde som si nakúpila vintage fľaštičky... Predstavte si, mali aj toto úžasné ľanové vrece, z ktorého som si ušila vankúše...

Dúfam, že sa vám budú pačiť nielen vankúše, ale aj fotky. Vaše komenty ma vždy veľmi potešia...

Vaša Alexandra


Hi, I searched throw the internet for months and I coulnd`t find any linen with red stripe. If I was able to find some it was either sold out or too expensive (the ones not from Slovakia). The solution stud all the time in front of me. Do you remember this antic shop Aragorn where I bought my vintage bottles? They also had this wonderful linen bag which I used for my pillows...

I hope you will enjoy the pillows and the pics. I am always delighted of your comments...

Your Alexandra





Ľan je vo výbornom stave. Vrece nebolo používané. Ja ho ale plánujem využiť na 100%, osobne si veľmi vážim prácu iných...

The linen is really trim. It wasn`t used. But I am going to use it on 100%, I personally appreciate the work of others...





A takto sa pripravujem na novú záhradnú sezónu...

This way I prepare myself for the ocoming garden season...


Tu môžete nájsť starožitnosti Aragorn... / Here you can find the Antic shop Aragorn...
http://www.aragorn-gallery.sk/index.php

14 komentárov

  1. krásna látka a šikovné rúčky...vyzerá to výborne.
    Veruska

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jéj krásne ľanové vankúšiky - ani som nevedela, že máš svoj blog. Musím si popozerať:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem velmi pekne thelma :-) dufam, ze sa ti tu bude pacit :-) alexandra

      Odstrániť
  3. no vidíš, a bála si sa - aj o sledovanosť, aj o plátno, a aké krásne si našla !
    tiež som včera našla - používané, miestami roztrhnuté - tiež má svoje čaro .. snáď sa raz o tom zmienim na blogu ;)
    Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Alexandra, vankúše sú krásne, a aj tu sa potvrdilo, že treba chodiť s otvorenými očami a objavíme veci o ktorých sme už dávno snívali. Fotky sú krásne. Andrea

    OdpovedaťOdstrániť
  5. prekrásne fotečky aj vankúšiky , si šikulka

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Saška nadherne su,niekedy ma naozaj človek pod nosom to čo hlada:-),šikulienka si gancarek:-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...