Jahodové narodeniny / A strawberry birthday

Včera bol veľký deň pre moju dcérku... Mala narodeniny - presne 3 rôčky. Ako rýchlo to ubehlo.

Samozrejme sme pre ňu pripravili narodeninovú oslavu... Na želanie sa podávala jahodová torta a jahodové cupcakes. Tie som robila prvý krát v živote a musím sa pochváliť, že vyšli na jednotku... Recept nájdete tu http://mistohlavycupcake.blogspot.sk/2013/02/podrobny-navod-pro-vsechny-cupcakes.html

Oslavu som ladila do štýlu Green Gate - všetko pekne zladené do dcerkinej obľúbenej ružovej, modrej a trochu aj červenej...

Žiaľ som nestihla urobiť záber výzdoby... Namiesto toho vám ukážem trochu zo súkromia...

Prajem vám krásny týždeň...

Vaša Alexandra


Yesterday it was a big day for my daughter... She celebrated birthday - 3 years old. How fast it passed.

We prepared a birthday party for her... She had a strawberry cake and strawberry cupcakes as wished. 

The party was in a Green Gate mood - everything pink, blue and a bit red...

Unfortunately I didn`t make any pics of the birthday decoration. I will show you some of my private pics instead...

Have a nice week...

Your Alexandra





... ja s dcérkou Ninkou... / ...me with my daughter Ninka...


... Ninka...

 

... darčeky... / ...presents...


Zároveň vám všetkým chcem dodatočne zaželať krásny MDŽ... / Happy Women`s Day to you...

6 komentárov

  1. jeej, gratulujeme malej princezničke .. torta vyzerá úžasne .. a tie darčeky, hmm
    Vicky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vicky, dakujem velmi pekne :-) aj preto som mala minuly tyzden tak malo casu :-) alexandra

      Odstrániť
  2. Alexandra nádherná torta ,štýlová ,jednoduchý nápad a máš nádherné fotky v celom blogu ,to ti závidím v dobrom mne sa dobrá fotka podarí málo kedy .Pekný deň E.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem za mily komentik aj email :-) a hlavne za pochvalu :-) mas pravdu, je to makacka s fotenim... niekedy sa jednoducho nedari ani mne... a vies, co je dolezite - nasledna uprava foto v nejakom programe :-) alexandra

      Odstrániť
  3. Saška,krásna tortička...Tvojej princeznej všetko naj,naj,naj...hlavne nech sa jej v škôlke páči...tie choroby to musíš brať,ako daň,kým si zvykne na kolektív...poznám to
    Stále si tu pripadám stratená,neviem sa tu dobre orientovať...
    V dobrom ti závidím krásny blog...nech sa ti darí.Veruska

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Dnes som sa pozerala na tú tortu na FB, neskutočná je... To "riasenie" na nej aj farba, čistá dokonalosť :-) Aj tie jahôdky, aj tú si robila ty? Cupcake-y vyzerajú tiež super, mne sa krém nepodaril, keď som ich skúšala. Musela to byť super oslava, som zvedavá čo vymyslíš na budúce :-)

    OdpovedaťOdstrániť

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...